قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کافه دیجیتال:

●●کافه دیجیتال موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

●●کافه دیجیتال موظف است مشخصات كالا، از نظر گارانتی و رنگ را دقیقاً مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال کند.

●●باتوجه‌به عرضه کالا با مشخصه‌های مختلف توسط شرکت‌های سازنده (مانند تفاوت در مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و یا محتویات جعبه کالا و یا کشور سازنده محصول)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالای کافه دیجیتال قید نشده است، خریدار موظف است در زمان ثبت سفارش، پرسش خود را در مورد جزئیاتی که در نظر دارد مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی کافه دیجیتال کنترل شود و پس از دریافت پاسخ اقدام به خرید و پرداخت نماید.

●●تأیید ، پردازش  و ارسال سفارش‌ها در روزهای کاری انجام می‌شود و در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

●●در صورت پرداخت به‌وسیله كارت و یا واریز به‌حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت‌بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید.پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط کافه دیجیتال كنترل شده و تأیید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید.ضمناً مرحله تأیید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به‌حساب تنها در روزهای کاری ممکن است.

●●پرداخت تنها از کارت صاحب حساب کاربری امکان‌پذیر است.

●●تأیید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تأیید تمامی موارد در بخش مقررات سایت فروشگاه کافه دیجیتال است.

●●مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهٔ شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل است.

●●تمامی کالاهای گران‌قیمت از قبیل کارتخوان،موبایل، تبلت و لپ‌تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. کافه دیجیتال نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

●●خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش، کاملاً آن را از نظر مشخصات کالای ثبت شده و مرسوله دریافتی بررسی کرده تا در صورت مغایرت، به کافه دیجیتال اعلام کند.

●●در صورت تأخیر در اعلام مغایرت، کافه دیجیتال مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

●●درصورتی‌که به دلیل هرگونه نقص نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول، نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید، کافه دیجیتال از پس‌گرفتن آن كالا معذور است و مسئولیت بررسی بر عهده شرکت گارانتی است.

●●در صورت انصراف از خرید امکان عودت کالا وجود ندارد.

●●امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن کالا خریداری شده است وجود دارد و کافه دیجیتال از واریز وجه به‌حساب شخص دیگر یا شماره‌حساب دیگر معذور است.

●●هرگونه سوءاستفاده از نام کافه دیجیتال، برند و لوگو کافه دیجیتال پیگرد قانونی خواهد داشت. خرید از کافه دیجیتال فقط از طریق شماره‌تلفن‌های اعلام شده در سایت فروشگاه و همچنین فروشگاه آنلاین امکان‌پذیر است. لطفاً مراقب سوءاستفاده سودجویان باشید.

●●قیمت درج شده در سامانه فروش قطعی بوده و بعد از نهایی‌شدن خرید و پرداخت وجه آن، تحت هیچ عنوان اعم از نوسانات نرخ ارز، تغییرات هزینه‌های گمرکی، تحریم یا هر عنوان دیگر قابل‌افزایش و یا کاهش نبوده و امکان لغو سفارش نیست.

●●درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه کافه دیجیتال جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

●●مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و کافه دیجیتال تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

●●فروشگاه کافه دیجیتال برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه کافه دیجیتال را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

●●کافه دیجیتال ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، کافه دیجیتال می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت کافه دیجیتال، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به کافه دیجیتال اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.